sobota, 23 marca 2013


Nadszedł ten dzień! Przed wyjazdem do Włoszków hihih :* należy zapatrzeć się w jakiegoś dobrego buta :) 
Mam wielki dylemat poniewąż dostałem od dziadziuszków :*** 250 zł i nie wiem jak je wykorzystać wybór padł na dwie pary butów. Od 4 nocy nie moge spać, gdyż iż ponieważ jakobyż nie moge sie skupić na jednym. Marzą mi sie dwie parki hihi :*. No ale wiadomo mamy ogarniczny budżet :( :( 


1) Converse



Bardzo mi się podobają mi takie stylowe i takie łoooooo :* :* Jak to mówi znana aktorka nosiłabym :* :* <3 


2) Vansy 



Wiem wiem buty są bardzo odważne. No ale cóż odzwierciedlają moje własne "ja". :* :* Wiem możecie myśleć, że jestem dziwny no ale no taki jestem :) <3


POMÓŻCIE MI WYBRAĆ (NIECH SPADNIE ZE MNIE TEN CIEŻAR MYŚLI I PRZEMYŚLEŃ NA TEMAT DOBREGO BUCIWA:))

BUZIACZKI KOCIACZKI :* <3 <3 

1 komentarz: