piątek, 22 marca 2013


Witam was kochani! <3

Dziś moi drodzy rozpoczynam przygodę z blogowaniem.







Nazywam się Dominik Malczewski mam 19 lat mieszkam w Tarnobrzegu (województwo podkarpackie). Pochodzę z Turinu. Wszystkie pytania do mnie, propozycje postów, które chcecie żebym opublikował piszcie na  dominikmaleczwski@gmail.com Na blogu będą moje przeżycia i przemyślenia dnia codziennego. Obiecuje, iż będę go porwadził prosto od serca <3 :*


Założyłem tego bloga ze względu na moją osobowość jestem bardzo czułym i bardzo ale to bardzo zamkniętym w sobie chłopcem typu bad boya.

Moi misiaczki, polećcie bloga znajomym. Moim mażeniem było gwiazdą przytocze tutaj słowa mojej najlepszej gwiazdki "shine bright like a diamond"

PS. Ptaszynki czekajcie na nowe pościki :* MIAU :* :* <3 <3


1 komentarz:

  1. Być może jesteś lekko zamknięty w sobie- ale to nie problem- bądź zawsze sobą-nie przejmuj się tym co inni o tobie mówią- ,,Świat jest piękny"

    OdpowiedzUsuń