niedziela, 24 marca 2013

Niedziela dzień w którym nie dużo się dzieję. Wstaje rano ide do łazienki, podmywam się, układam włosy (conajmniej pół godziny) gdyż prostownica którą używam nie jest już za nowa :( muszę zaczać pożyczać do mamusi <3. Potem jedzonko w niedzielke obowiązkowa jajecznica odtłuszczona bez tłuszczów, dbam o slim fit :) Kościółek, obiadzik i teraz blogowanie dla was moje misiaczki <3 <3 :**. Przygotowania do wyjazdu idą bardzo dobrze. Wczoraj zapomniłem wam powiedzieć rze kupiłem nowom torbę podróżnom.



Tak wiem moje bijaczki :** Pytacie dlaczego ta torba, odpowiedź jest jedna napis "HUSKY" bardzo podobny jest do nazwy rasowej mojego kochanego pieseczka Rafałcia :** POZDRAWIAM GO Z CAŁEGO SERCA <3 ( wiem wiem śmiejecie się ze mnie, że nie przeczyta tego bo jest psem ale kocham go jakby nie był psem a prawdziwym przyjacielem Rafłkiem <3, moge się założyć, że 2/7 waszych przyjaciół nie dorasta do paznokci Rafłowi !!!). Dzisiaj wstawie zdjątko Rafałka jak czas pozwoli bo ostanimi czasy płynie jak rzeka i ucieka mi jak zajączek wielkanocny :* :))


Pytacie o to bym coś zaśpiewał (zaśpiewam już nie długo będe nagrywał filmik na mojego kanała na jutjubie :P <3<3)

Papaptki świeczki moje kochane <3 <3 :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz